|

 

 
Legutolsó frissítés: 2020. Dec. 10. 7:49Jelenleg 14 látogató tartózkodik az oldalon.Összes látogató 2009 szeptember óta: 580935Ezt az oldalt 2829 alkalommal jelenítették meg 2009 szeptember óta. Ebből az egyedi letöltés 2578 volt.
|
HEFOP 3.1.3/B
HEFOP-3.1.3/B-09/3.-2009-04-0089/1.0
Projekt címe:
A kompetencia alapú oktatást segítő pedagógiai eszköztár fejlesztése a szakközépiskolai és szakiskolai módszertani megújulás keretében, különös tekintettel a kooperatív tanulásra
A támogatás tárgya:
A kompetencia alapú oktatási programok eszközi elemeinek, értékelési eszközeinek, valamint ezek megjelenítésére alkalmas eszközök biztosítása a HEFOP 3.1 intézkedésben érintett közoktatási intézmények számára
Projekt kezdőnapja: 2009.05.15
Projekt befejezésének napja: 2009.06.15
Támogatás forrása:
Európai Szociális Alap | 75% | 7 116 960 Ft. |
Hazai forrás | 25% | 2 372 320 Ft. |
Projekt összege: | | 9. 489 280 Ft. |
|
|
 

|
Projekt kedvezményezettje:
Ganz Ábrahám és Munkácsy Mihály Szakközépiskola és Szakiskola
Támogató:
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Közreműködő szervezet:
Oktatási és Kulturális Minisztérium Támogatáskezelő igazgatósága
Projekt tárgya:
Kompetenciafejlesztő taneszközök és a digitális elemek megjelenítésére alkalmas tanulói laptopok beszerzése.
Iskolánk a szakiskolai és a szakközépiskolai oktatásban évről évre egyre több diákot fogad, akik egyéni bánásmódot igényelnek, alternatív módszereket alkalmazó általános iskolából érkeznek. A frontális tanítás, az elavult eszközrendszer nehezen tud alkalmazkodni az eltérő igényekhez. A projekt során az iskola módszereinek modernizálása és az eszközök frissítése történt meg. A 2006-ban megvalósult HEFOP 3.1.3 projektünkhöz kapcsolódva (Módszertani megújulás a szakiskolában és a szakközépiskolában) továbbfejlesztettük eszközrendszerünket kompetenciafejlesztő taneszközök és a digitális elemek megjelenítésére alkalmas tanulói laptopok beszerzésével. A kompetenciafejlesztő eszköztárak készségfejlesztő gyakorlófeladatokat tartalmaznak,amelyek használata egyszerű, átlátható, színesíti a tanulás hagyományos formáit, feltárja a kooperatív tanulás lehetőségeit, különös tekintettel a sajátos nevelési igényű tanulókra. A tanulói Classmate PC-k segítségével a tanár folyamatosan kapcsolatban áll a diákokkal, saját számítógépén megjelenítve a diákok képernyőjét, folyamatosan figyelemmel kíséri és irányítja a diákok órai munkáját. A képernyők kivetíthetők, megoszthatók, lehetőség nyílik az együttműködésre, az ellenőrzésre, az értékelésre. A tanárok irányíthatják, blokkolhatják is a tanulói géphasználatot.
A beszerzett eszközök könyvtári és intézményi állományba vétele után elvégezzük a kollégák és a tanulók felkészítését a használatra. A szülőket, a gazdasági élet szereplőit, a leendő középiskolásokat, a nyilvánosságot megfelelő módon tájékoztatjuk a projekt tartalmáról és eredményeiről.
|
Webdesign és programfejlesztés: Tüske Balázs (tuskebganz@freemail.hu)
|
|

|